Avaleht Tervis 8 parimat kevadist kaloreid põletavat tegevust
8 parimat kevadist kaloreid põletavat tegevust

8 parimat kevadist kaloreid põletavat tegevust

8 parimat kevadist kaloreid põletavat tegevustKas võtsid talve jooksul paar lisakilo juurde? Kas sul on tihti väsimus ja vähe energiat? Kas mõtled hirmuga eelolevale rannahooajale? Kas veedad enamiku päevadest siseruumides? Ehk on aeg võtta kevadest viimast ning hakata oma keha suveks ette valmistama. Pakume välja 8 imelist kevadist tegevust õues, mis põletavad kaloreid ning aitavad sul taas fantastilisse vormi saada. Kas oled kalorite põletamiseks valmis?

Kaloreid põletav tegevus nr. 1: Ujumine

Ujumine on üks väga mitmekülgne trenn, mis aitab sul tervet keha lihtsasti tugevamaks muuta. Ujumise teine eelis on see, et see ei koorma liigeseid, nagu teised spordialad, nii et see sobib ideaalselt ka vanematele inimestele, neile, kes on täiesti vormis väljas, ja neile, kes kannatavad krooniliste valude või vigastuste käes. Haara oma ujumisriided ning tee paar korda nädalas paar ujulatiiru. Sinu vaeva peaks juba paari nädala pärast olema näha sinu kehast!

Kaloreid põletav tegevus nr. 2: Jooksmine

Jooksmine on üks populaarsemaid kevadisi tegevusi maailmas ning seda põhjusega – tund aega jooksmist võib põletada kuni 1500 kilokalorit! Sellise mõju saavutamiseks peaksid juba korralikus vormis olema ning hoidma kiiret tempot pikema aja jooksul. Kuid ka vähem intensiivne jooksmine põletab tunni jooksul umbes 800 kuni 900 kilokalorit, tänu millele on see väga tõhus vahend kõikidest soovimatutest kilodest lahti saamiseks. Proovi järele!

Kaloreid põletav tegevus nr. 3: Tennis

Kui eelistad spordialasid, mis hõlmavad ka teisi inimesi, proovi tennist mängida. Tennis ei sobi ehk igaühele, kuis kui sul ei ole liigestega probleeme ning oled valmis nõudlike löögitehnikate harjutamiseks paar korda nädalas, võid joostes, hüpates, peatudes, karjudes ja väikest kollast palli lüües põletada kuni 900 kilokalorit tunnis.

Kaloreid põletav tegevus nr. 4: Trepikõnd

See pole kindlasti traditsiooniline õuetegevus, me teame seda, kuid treppidest üles ronimine on kindlasti üks imeline kaloreid põletav tegevus. Kas oled kunagi näinud kuulsat poksifilmi “Rocky”? Siis tead, et treppidest üles jooksmine või kõndimine võib teha imesid! Tund aega seda ebatavalist treeningut võib põletada kuni 1000 kilokalorit; ja me isegi ei maini, mida seesinu alakeha ja kõhulihastega teha võib…

Kaloreid põletav tegevus nr. 5: Võitluskunstide trenn

Võitluskunstide treening tuleb kasuks nii röövli hirmutamisel pimedal tänaval kui ka keha ja vaimu tugevdamisel. Sa ei pruugi seda uskuda, kuid tund aega intensiivset võitluskunstide treeningut põletab rohkem kui 1000 kilokalorit. See on äärmiselt tõhus moodus oma keha vormi ajamiseks, kuigi sellel on mõned piirid. Võitluskunstid pole kindlasti hea mõte nende jaoks, kel on kroonilisi vigastusi või valusid, sest võitluskunstid võivad kehale tihti väga koormavalt mõjuda.

Kaloreid põletav tegevus nr. 6: Rattasõit

Kas oled kunagi jälginud, kui saledad on professionaalsed ratturid? Seda seetõttu, et rattasõit on väga intensiivne tegevus, mis aitab sul tõhusalt oma füüsilist vormi parandada ning soovimatutest kilodest vabaneda. Tund aega rattasõitu keskmise tempo juures võib aidata sul vabaneda peaaegu 1000 kilokalorist; kui kiiremini väntad, võid põletada kuni 1200 kilokalorit tunnis!

Kaloreid põletav tegevus nr. 7: Rulluisutamine

Ebameeldivad külmad talveilmad on lõpuks läbi ning on aeg veeta aega sooja ja ereda päikese käes. Rulluisutamine on väga lõbus tegevus, mida saab nautida terve pere, lisaks võib see olla üpriski intensiivne, nii et see on hea valik, kui soovid põletada kaloreid ning nautida samal ajal värsket kevadõhku. Tund aega intensiivset rulluisutamist võib põletada kuni 800 kilokalorit, nii et sinu füüsiline vorm peaks peagi paranema.

Kaloreid põletav tegevus nr. 8: Aerutamine

Kas oled kunagi imetlenud professionaalsete aerutajate prinke kehasid? Need ideaalsed kehad nõuavad muidugi aastatepikkust treenimist, kuid juba mõni kuu regulaarset aerutamist annab sulle keha, mida kadestavad paljud. Kui juhtud elama mere, järve või tiigi ääres, kus on võimalik aerutada, siis tee see teoks ning põleta 800 või enam kilokalorit tunnis!

Allikas: Dormeo.ee

Kommentaarid