Avaleht Toitumine IDEAS LAB! Electroluxi rahvusvaheline konkurss ootab tervislikku ja jätkusuutlikku toitumist edendavaid ideid
IDEAS LAB! Electroluxi rahvusvaheline konkurss ootab tervislikku ja jätkusuutlikku toitumist edendavaid ideid
Toitumine
0

IDEAS LAB! Electroluxi rahvusvaheline konkurss ootab tervislikku ja jätkusuutlikku toitumist edendavaid ideid

0

Ideas lab_Electrolux_2Electroluxi globaalne ideekonkurss Ideas Lab ootab kuni 3. oktoobrini ideid, mis innustaks ja inspireeriks rohkem kodus toitu valmistama ning tervislikumalt ja jätkusuutlikumalt toituma. Konkursi peaauhinnaks on 10 000 eurot ja ainulaadne kogemus, mis aitab võiduidee ellu viia.

Teadlikkus tervislikust toitumisest kasvab pidevalt. Üha enam tarbitakse kohalikke toidusaadusi, sotsiaalmeedias jagatakse arvukalt toidupilte, reisidel otsitakse uusi maitseelamusi ja kokaraamatuid ostetakse rohkem kui eales varem. Teisalt on toidu raiskamine ja CO2 heitkogused muutumas üha suuremaks probleemiks ning toiduga on seotud ühed olulisemad terviseriskid nagu rasvumine, diabeet ja alatoitumine.

Electroluxi rahvusvaheline ideekonkurss Ideas Lab pakub platvormi diskussiooniks ning võimalust esitada oma idee, mis muudaks koduse toiduvalmistamise veelgi maitsvamaks, tervislikumaks ja jätkusuutlikumaks. Konkursist on oodatud osa võtma kõik alates 18. eluaastast ning teretulnud on nii lennukamad kui ka praktilisemat laadi ideed – alates nutitelefoni rakendustest ja toidujagamise programmidest kuni äriideede ja köögitarvikuteni.

„Electrolux Ideas Lab konkursi eesmärk on innustada inimesi mõtlema „kastist väljas“ – teemadel, mis on seotud meie kodude ja igapäevaeluga. Konkurss pakub loovatele ideedele ja nende autoritele väljundi ning võimaluse arendada ideid edasi,“ sõnas Electroluxi tegevjuht ja president Jonas Samuelson.

Ideas lab_Electrolux

Konkursil osalemiseks on tarvis laadida veebilehele www.electroluxideaslab.com üles 30-sekundiline videoklipp, mis avab ideed ning kirjutada juurde lisaks ka lühikirjeldus (kuni 500 sõna). Ideid on võimalik esitada 15. augustist kuni 3. oktoobrini 2016. Konkursile on oodatud osalejad nii individuaalselt kui ka kaheliikmelistes meeskondades. Video võib olla nii inglise kui ka eesti keeles, kuid viimasel juhul on nõutud ingliskeelsed subtiitrid. Video kvaliteedile ja teostusele ei ole muus osas seatud ettekirjutusi – videoklipp võib olla lindistatud nutitelefoni või muu käepärase salvestustehnikaga.

Esitatud ideede seast kuulutatakse 50 parimat välja 18. oktoobriks. Järgmine oluline tähtaeg on 17. november, kui sõelale jääb vaid 10 ideed ning võitja kuulutatakse välja 28. novembril.

Konkursi peaauhinnaks on 10 000 eurot ning nädalane reis Stockoholmi, mida peetakse üheks maailma idufirmade pealinnaks, kus võitjal avaneb võimalus arendada oma ideed edasi. Võitja kohtub Stockholmis nii Electroluxi juhtide ja ekspertidega kui ka mõnede edukamate Skandinaavia start-up ettevõtjatega.

Kuigi võitja saab olla vaid üks, kaalub Electrolux hoolikalt kõiki konkursile esitatud ideid ning leides idee, mis võiks sobida Electroluxi portfelli, võetakse ühendust idee autoriga, et arutada juba lähemalt võimalikku idee edasiarendust.

mm

Kommentaarid