Avaleht Tervis Nordic Hambakliinik avas Tallinna südalinnas uue kliiniku
Nordic Hambakliinik avas Tallinna südalinnas uue kliiniku

Nordic Hambakliinik avas Tallinna südalinnas uue kliiniku

foto_NHK Rotermanni1Navigatori ärimajas avatud Nordic Hambakliinik Rotermanni pakub hambaravi täisteenust klassikalisest hambaravist kuni implantoloogia ja esteetiliste protseduurideni.

Uus kliinik on osa Nordic Hambakliinikute ketist, mille esimene kliinik tegutseb Foorumi ärikeskuses.

„Soovime, et patsient saaks vajadusel kõik teenused ühest kliinikute ketist. Lähestikku asuvad partnerkliinikud ning tihe koostöö Nordic Hambakliinik Foorumi ruumides asuva hambaproteese valmistava Nordic Hambalaboriga tagavad patsiendile operatiivseima ja efektiivseima ravi. Kliinikute meeskond koos professionaalsete abitöötajatega koosneb kokku ligi 40 spetsialistist, olles seega üks suurimaid hambakliinikuid Tallinnas,“ kommenteerib laienemist Nordic Hambakliiniku peaarst Kristo Ivanov.

Rotermanni kliiniku spetsialistid lahendavad mitmesuguseid probleeme alates juure- ja igemeravist ning lõpetades keerukamate implantoloogia ja esteetiliste hambaravi protseduuridega. „Meie meeskonda kuuluvad nii andekad noored arstid kui ka kogenud ja mainekad erialaspetsialistid, kes on tegevad õppejõududena Eesti kõrgkoolides. Pöörame erilist tähelepanu arstide pidevale arengule, võimaldades neil külastada nii Eestis kui välismaal toimuvaid täiendkoolitusi. Lööme ka ise kaasa hambaarstide ja hambaraviõdede koolituste korraldamisel,“ lisab Kristo Ivanov.

Hambaravitoolide Porsche

foto_NHK Rotermanni2Nordic Hambakliinik Rotermanni on varustatud kaasaegseima tehnikaga ja kasutab näiteks maailma juhtivaima hambaraviseadmete tootja A-dec uusimaid seadmeid. “Kui tuua võrdlus autotootjate hulgast, võib A-deci seadmeid pidada hambaravitoolide Porscheks,” ütleb peaarst.

Tänapäevased diagnostikavahendid (digitaalsed röntgenseadmed, hambaravi mikroskoop jne) võimaldavad hambahaigusi diagnoosida võimalikult täpselt. „Kõik meie arstid töötavad  hambaravi tarbeks valmistatud suurendavate luupidega, mis tagavad parima võimalikku nähtavuse. Lähtume põhimõttest, et ravida saab seda, mida sa näed,“ ütleb Kristo Ivanov. „Samuti aitavad kaasaegsed tehnilised lahendused märksa ülevaatlikumalt patsiendile ravi selgitada. Hambaarstihirm on paljuski just kommunikatsiooniprobleem, mida saab lahendada selgituste ja meeldiva suhtlusega.“

Dr Ivanovi sõnul peavad patsiendid hambakliiniku valikul üha olulisemaks kriteeriumiks ravikvaliteeti ning parimat kvaliteedi ja hinna suhet. “Ehkki meie kliinikutes kasutatakse kaasaegset meditsiinitehnikat ja kõrgkvaliteetseid materjale ning ametis on motiveeritud arstid ja abipersonal, oleme teenusehindade poolest väga konkurentsivõimelised,” ütleb Kristo Ivanov.

Meeldiv teenindus aitab ületada hirmu

Neljapäeval, 30. oktoobril peetaval kliiniku avapeol teevad muusikalise etteaste ning räägivad oma kogemusest patsiendina Liis Lemsalu, Maiken, Nele-Liis Vaiksoo ja Ott Lepland.

Laulutähed tunnistavad, et hambaarstihirm ei ole neile võõras. Liis Lemsalu sõnul kartis ta varem hambaarste lausa tohutult, kuid pärast esimest külastuskäiku Nordic Hambakliinikusse hirm kadus. “Võiks lausa öelda, et nüüd lähen ma hambaarsti juurde hea meelega,” muigab Liis.

Nele-Liis Vaiksoo hindab hambakliiniku puhul meeldivat teenindust, taskukohast hinda ja tunnet, et patsiendi eest hoolitsetakse.

Hambaarsti peaks külastama iga kuue kuu tagant. Et tekkinud augud enamasti kohe tunda ei annagi, välistab järjepidev kontroll võimalikud tõsisemad tagajärjed ning keerukama ja kulukama ravi.

Navigatori ärimajas (Laeva 2, V korrus) asuva Nordic Hambakliinik Rotermanni rajamist toetasid Sihtasutus KredEx ning Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest.

Nordic Hambakliinikute teenuste ja personaliga saab lähemalt tutvuda aadressil www.nhk.ee.

Kommentaarid