1. Avaleht
  2. Tunnustus
  3. 2021. aasta parima teenindusega apteegiks tõusis Südameapteek
2021. aasta parima teenindusega apteegiks tõusis Südameapteek

2021. aasta parima teenindusega apteegiks tõusis Südameapteek

Viiendat aastat läbi viidud apteekide valdkonnauuringu tulemusena oli Eesti parima teenindustasemega apteegiketiks tänavu Südameapteek (83,4%).

Uuringufirma Dive teostas uuringut testostumeetodil. Eestis külastati nelja populaarsema keti apteeke suuremates linnades. Igasse apteegiketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendid pöördusid apteekri poole sooviga osta külmetusravimit lähedasele inimesele. Kokku viidi Apotheka, Euroapteegi, Südameapteegi ja Benu apteekides läbi 40 testkülastust.

Uuring viidi läbi samaaegselt kogu Baltikumis ja tervikuna viidi läbi 160 külastust. Esikoha Leedus pälvis Apotheka, Lätis tegi tugevaima tulemuse aga Benu. Eestis järgnesid Südameapteegile Apotheka (81,3%) ja Benu (80,0%). Võrreldes möödunudaastase uuringuga on Eesti apteekide keskmine teenindustase langenud 1,2% võrra (2020 – 81,5%; 2021 – 80,3%). Kõigi apteegikettide tulemusi vaadates on aga näha, et tulemused on ühtlased ehk võib öelda, et Eestis tegutsevad apteegid hoiavad ühtset joont teeninduses.

Eesti koondtulemusi vaadates võib tervikuna positiivse poole pealt välja tuua, et Eesti apteekides ollakse taktitundeline ja diskreetne ning kõigil juhtudel leitakse kliendi vajadustele sobiv lahendus. Lisaks toodi välja, et kõigil kordadel oli konsultatsioon kasulik ja väga informatiivne. Arendamist vajab lisasoovituste andmine.

“Oleme alati tegutsenud selle nimel, et Südameapteegi kaubamärgi all tegutsevad proviisorapteekide apteekrid pakuksid parimat apteegiteenust Eestis. Seda suurem on rõõm teadmisest, et meie apteekrite igapäevast tööd on märgatud ja oleme valitud lõppeva aasta apteegi valdkonnauuringus parimaks apteegiteenuse pakkujaks,” ütles Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.

“Hoolimata keerulisest aastast tervishoiusektoris ja teenindust takistavatest teguritest, nagu maskid ja kaitseklaasid apteekrite ja klientide vahel, on meie apteekrid hoidnud nõustamise professionaalset taset, pühendunult kliente kuulanud ja neile vajalikke lahendusi leidnud. Meie apteekrite teeninduskvaliteeti aitavad tõsta mitmekülgsed koolitused ja muidugi parimate teeninduspraktikate omavaheline jagamine,” lisas ta.

Südameapteegis usutakse, et hea teenindus sünnib siis, kui apteeker on kliendile ühtaegu hea sõber, asjatundlik nõuandja ja toetav professionaal haiguste ennetamise ja tervenemise teel. Vaid nii saab klient lahkuda apteegist tundega „Sinu tervis on meie südameasi“.

Head Uudised GoodNews