Lastehaigla renoveeritud traumapunkt sai lastepärase järjekorrasüsteemi ja interaktiivse akvaariumi
Tallinna Lastehaigla traumapunkti renoveerimise ja kaasajastamise käigus paigaldati polikliiniku ja traumapunkti registratuuri ainulaadne lastepärane järjekorrasüsteem ning interaktiivne akvaarium.
Ümberehituse käigus käigus muudeti nii traumapunkti kui ka polikliiniku fuajee senist ruumipaigutust. Kabinettide ja ooteala kujunduses on kasutatud looduselemente – metsa- ja loomamotiive ning rahulikke looduslikke värve.
Koostöös ettevõttega Hansab Eesti muudeti järjekorras ootamine laste jaoks põnevamaks. Tavapärastele järjekorranumbritele lisaks trükib järjekorraprinter piletile ka lastepärase pildi. Piltidel on erinevad loomad, mänguasjad ning muud lõbusad tegelased. Ootesaalis on seintel suured ekraanid, millelt lapsed näevad järjekorra liikumist.
Nii Hansabi kui kliendivoo juhtimise lahenduste tootja Qmaticu jaoks on see esimene kord süsteem sellisel viisil üles ehitada. Lahenduse jaoks kujundati 50 erinevat pilti, piletile trükitakse pilt välja mustvalge kontuurina ning ekraanil on näha sama pildi värvilist versiooni.
Ootesaalis on nüüdsest ka suur interaktiivne akvaarium. Tegemist on värvilise LED ekraaniga, mis näeb välja nagu akvaarium, kus ujuvad kalad ja teised mereloomad. Eriliseks muudab akvaariumi see, et lapsed saavad ise paberil kalapildi ära värvida, selle spetsiaalse skanneriga sisse skännida ning järgmisel hetkel näha oma kala akvaariumis ujumas.