1. Avaleht
  2. Tervis
  3. Eesti noored oli TEE:ROHKEM kampaanias kõige aktiivsemad
Eesti noored oli TEE:ROHKEM kampaanias kõige aktiivsemad

Eesti noored oli TEE:ROHKEM kampaanias kõige aktiivsemad

TEE:ROHKEM osalejad 27. mail toimunud lõpuüritusel.  Vasakult: võistlejad Valdek Rohtma, Triin Lindau, Jüri Pukman, Marilyn Jurman, Carine Jessica Kostla, Mari-Helenat Toompere ja Liina Sepp ning žürii liikmed Kerttu Kaldoja ja Eero Merilind.
TEE:ROHKEM osalejad 27. mail toimunud lõpuüritusel.
Vasakult: võistlejad Valdek Rohtma, Triin Lindau, Jüri Pukman, Marilyn Jurman, Carine Jessica Kostla, Mari-Helenat Toompere ja Liina Sepp ning žürii liikmed Kerttu Kaldoja ja Eero Merilind.

Kolmes Balti riigis toimunud aktiivse elustiili võistluse TEE:ROHKEM võitsid Eesti noored. Näitleja ja laulja Merilyn Jurmani üleskutsel kandsid 9 Eesti noort 3 nädala jooksul 24/7 anduriga käevõru. Sellega mõõdeti nende ipäevast aktiivsust, toitumist ja puhkamist. Analoogne võistlus toimus ka Lätis ja Leedus.

“Keskmiselt liikus iga Eestis võistlusest osalenu 13 kilomeetrit päevas. Läbitud kilomeetrite ja kulutatud kalorite osas edestasime nii lätlasi kui leedukaid,“ ütles Marilyn Jurman.

Eesti võistlejatest oli naiste arvestuses parim Triin Lindau ning meestest Jüri Pukman.

Žürii nimel tegi kokkuvõtte võistluse tulemustest Eesti Tervise Fondi juhataja ning perearst Eero Merilind.

„See oli väga tänuväärt võistlus, kuna noortele pakuti lisaks aktiivsele elustiilile võimalust interaktiivselt oma tulemusi võrrelda. Selgelt oli näha, kuidas selline võimalus tekitas soovi rohkem liikuda ning tervislikumalt toituda,“ ütles Merilind.

Võistluses osalejate tulemusi hindas žürii koosseisus Eesti Tervise Fondi juhataja ja perearst Eero Merilind, ajakirja Tervis Pluss tegevtoimetaja Maret Einmann, Tervise Arengu Instituudi töökoha terviseedenduse vanemspetsialist Külli Luuk, Kuressaare Linnavalitsuse arendusnõunik Anu Vares, ERRi portaali menu.err.ee toimetaja Kerttu Kaldoja ja Sotsiaalministeeriumi tervishoiuosakonna juhataja Heli Paluste.

Kampaania sponsoriks oli Rexona.

Head Uudised GoodNews