Avaleht Koos koroonast üle Iseteeninduslahendus aitab vähendada haiglas kontaktidehulka
Iseteeninduslahendus aitab vähendada haiglas kontaktidehulka

Iseteeninduslahendus aitab vähendada haiglas kontaktidehulka

Juulist saavad Ida-Tallinna Keskhaigla patsiendid vähendada inimestevahelisi kontakte – avatud on võimalus enda vastuvõtule tulekut registreerida iseteeninduslahenduse kaudu, mis tähendab, et enam ei pea vastuvõtule tulles pöörduma registratuuri.

„Lahendus sarnaneb check-in-funktsionaalsusega, mida kasutatakse lennujaamas ja sadamas, võimaldades patsiendil endal teha registreerimine iseteeninduslahenduse kaudu. Ta ei pea pöörduma registratuuri, vaid läheb otse vastuvõtule. Nii saab inimene vähendada kontakte teistega ega pea järjekorras seisma,“ ütles haigla klienditeenindusjuht Lea Karik.

Vastuvõtule saabudes on patsiendil võimalus iseteeninduslahenduse kaudu registreerida kahe tunni jooksul enne vastuvõtu algusaega. Lisaks on võimalik kohe ka koostatud arvete eest maksta. Iseteeninduslahendust on võimalik kasutada erinevates seadmetes: mobiiltelefon, arvuti, tahvelarvuti.