JOO VETT I „Kui võtad, võta vett vahele“ on kampaania, mille eesmärgiks on muuta eestlased teadlikumaks alkoholi tarbimise harjumuste osas
Mais teeb Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit taas kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“. Tänavu laiendab Liit sõnumit ning tuletab inimestele meelde, et alkoholi tarbides tuleks vett vahele võtta ka kodus, suvilas ja sõbra juures.
„Kui võtad, võta vett vahele“ on kampaania, mille eesmärgiks on muuta eestlased teadlikumaks oma alkoholi tarbimise harjumuste osas. Vee vahele võtmine aitab paremini piiri tunnetada ning annab inimesele vajaliku aja, et eelmise klaasikese mõju avalduda jõuaks ja saaks otsustada, kas järgmist klaasi tasub võtta.
„Eriolukorrast tulenevaid meetmeid juba leevendatakse ning inimesed veedavad üha rohkem aega õues. Seetõttu soovivad alkoholitootjad ja maaletoojad tuletada inimestele meelde vastutustundliku tarbimise põhimõtteid ajal, mil inimesed ilusat ilma hakkavad nautima ja eriolukorra lõppu kitsamas ringis tähistama,“ sõnab Liidu tegevjuht Triin Kutberg.
Tänavune kampaania toetab ka KUKU raadio Selge Grupijuhi liikumist. „Peale vee vahele võtmise on loomulikult veel mitmeid vastutustundliku tarbimise põhimõtteid. Selge Grupijuhi toetamine annab meile võimaluse paremini avada teisi teadliku alkoholitarbimise printsiipe nagu näiteks, et inimene ei tohi istuda rooli, kui ta on tarbinud alkoholi,“ selgitab Kutberg. Vastutustundlike alkoholitarbimise põhimõtetega on laiemalt võimalik tutvuda ka veebilehel.