1. Avaleht
  2. Tervis
  3. Uus kõnekeskus lihtsustab arsti vastuvõtule registreerimist
Uus kõnekeskus lihtsustab arsti vastuvõtule registreerimist

Uus kõnekeskus lihtsustab arsti vastuvõtule registreerimist

Klienditeeninduse juhataja Mari Aua

Äsja tööle rakendatud Tallinna Lastehaigla ja Kesklinna Lastepolikliiniku ühine kõnekeskus lihtsustab tunduvalt laste registreerimist arsti vastuvõtule.

Ühine kõnekeskus telefoninumbriga 697 7200 võimaldab lapsevanematel valida Mustamäel ja kesklinnas asuvate eriarstide vastuvõttude vahel.

„Uus süsteem on tunduvalt patsiendisõbralikum,“ avaldas abilinnapea, Tallinna Lastehaigla nõukogu juht Merike Martinson heameelt. „Nüüd on registraatoril aega pühenduda patsiendile, sest samaaegselt ei ole vaja tegeleda kohalolijate ja telefonil helistajatega.“

„Kogu registratuuride telefoniteenindus on nüüdsest kõnekeskuse töötajate kanda,“ ütles Mari Aua, Tallinna Lastehaigla klienditeeninduse juhataja.

„Teiseks uuenduseks on kaasaegne kõnehaldustarkvara, mis annab täpse ülevaate kõnejärjekordadest ning aitab patsientide paremaks teenindamiseks registratuuritöötajate arvu planeerida. Korraga mahub ootejärjekorda üheksa inimest, kõned salvestatakse.
Kahjuks on arstiaegade hulk siiski piiratud ning uute numbrite saabudes kuu alguses on taas oodata pikemaid kõnejärjekordi. „Palume patsientidel liinile pääsedes rahulikult oodata,“ rõhutas Aua.

Endiselt saavad vanemad arstiaega kinni panna ka lastehaigla ja kesklinna polikliiniku registratuuris.

Head Uudised GoodNews