Eesti Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit alustas vastutustundliku alkoholitarbimise kampaaniaga „Kui võtad, võta vett vahele!“
Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu vastutustundliku alkoholitarbimise kampaania „Kui võtad, võta vett vahele!“ kutsub inimesi üles iga tarbitud alkoholiklaasi vahele jooma klaasi vett. Alkoholile vee vahele joomine aeglustab alkoholi tarbimise tempot ning aitab vältida olukordi, kus inimesed alkohoolseid jooke liiga kiiresti tarvitades ruttu purju jäävad.
„Alkoholitootjate ja maaletoojate liit on võtnud endale alkoholikultuuri eestvedaja rolli ning panustab omalt poolt sellesse, et alkoholi tarbitaks teadlikumalt, mõistlikumalt ja ohutumalt,“ ütles Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu tegevjuht Triin Kutberg.
Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu algatatud kampaaniaga on liitunud juba ligi 50 baari, kus klientidele alkoholi kõrvale kampaaniaperioodil tasuta vett pakutakse ja viis suurt kaubandusketti, kus alkohoolsed joogid kannavad kampaaniasõnumiga kaelarääkijaid. Kampaaniat toetavad ka Eesti Baarmenite Assotsiatsioon ja Eesti Sommeljeede Assotsiatsioon. Kampaania on liitumiseks avatud kõigile toitlustus- ja meelelahutusasutustele ning kauplustele.
„Alkoholile rangete piirangute kehtestamise diskussioonide kõrval on vähem tähelepanu pööratud sellele, kuidas kujundada inimestes vastutustundliku alkoholitarbimise kultuuri. Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu eesmärk on toetada alkoholi müüjate ja tootjate vastutustundlikku käitumist alkoholi turundamisel ja müümisel, aga ka tõsta teadlikkust alkoholi tarbimisega seotud teemadest, toetada vastutustundlikku käitumist ja informeeritust,“ selgitas Kutberg.
Eesti Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liitu, mis esindab suuremaid alkoholi tootjaid ja maaletoojaid Eestis, kuuluvad Liviko, Prike, Dunker, Altia, Pernod Ricard, Tridens, Remedia, Amber Distribution, Coca Cola HBC, Estonian Spirit, Avallone ja Brown-Forman.
Kampaania kodulehekülg!