Ott Kiivikas tõi turule tervislike toitude kaubamärgi Mealy
Kulturist Ott Kiivikas asutas koos partneritega tervislike toitude kaubamärgi Mealy, mille esimesed tooted on kolm salatit.
„Asjaolud olid soodsad sellise firma tekkeks, mis hakkab Eestis tootma tervislikust toorainest toite. Toiduvalmistamine on mulle alati meeldinud, nüüd tehti sobiv koostööpakkumine. Mul oli plaan teha tippspordist vähemalt aastane paus, kuid mitte lõpetada treenimist ja see võimaldabki tegeleda muude huvitavate projektidega,“ ütles Kiivikas.
Salatid said valitud nii, et oleks natuke vaheldust: kitsejuustu-peedisalat, kanasalat ja lõhesalat. „Alustame nende maitsetega ja vaatame edasi, mille järgi nõudlus tekib. Tagasiside klientidelt on hästi oluline. Me tahaksime teha asju, mida inimesed sooviksid osta,” sõnas Kiivikas.
Mealys toimub tootearendus tervislike vrappide ja võileibade osas ning kindlasti on tulevikuplaan pakkuda tervislikumat, väiksema suhkrusisaldusega magustoitu. „Inimesed muutuvad mugavamaks, palju süüakse väljas või tellitakse toitu. Meil on soov pakkuda neile selleks puhuks tervislikke sööke,“ lausus Kiivikas.
Viimase 10 aastaga on inimeste teadlikus spordi ja tervisliku toitumise osas oluliselt kasvanud. Statistika andmetel tegeleb Eestis umbes 650 000 inimest spordiga või peab tervislikku ja liikuvat eluviisi oluliseks. Ott Kiivikasest on saanud tervisliku eluviisi eestvedaja Eestis. Ta jagab soovitusi tervisliku toitumise ja elustiili osas seminaridel spordialaliitudele, ettevõtetele ja eraisikutele. Kiivikas on tervisemessi Liikuma ja üleeuroopalise spordinädala patroon.