Kuku raadio “Selge grupijuhi” kampaaniaga liitus rekordarv inimesi
Traditsioonilise Kuku raadio jaanikampaania “Selge grupijuht” raames andis sel aastal lubaduse jääda autosõitude ajal kaineks rekordilised 5769 osalejat.
Kuku peatoimetaja Madis Kimmeli sõnul tänab raadio südamest kõiki, kes mõtlevad jaanipidudele juba ette ja andsid lubaduse olla oma seltskonnas kaine autojuht ning roolikeeramise enda peale võtta.
“Oleme äärmiselt uhked, et sel aastal osales rekordilised 5769 inimest, kes kõik lubasid jääda jaanisõitudel kaineks. See näitab selgelt, et üha enam inimesi mõistab alkoholi ja autorooli istumise ühildumatust ning on valmis tegema teadlikke otsuseid, mis tagavad meie teedel turvalisuse,” lisab Kimmel.
Üha enam inimesi mõistab alkoholi ja autorooli istumise ühildumatust ning on valmis tegema teadlikke otsuseid, mis tagavad meie teedel turvalisuse.
“Selge grupijuhiga” sai tänavu liituda nii internetis kui Postimees Grupi ajalehetoimetuste klienditeenindustes üle Eesti. Kõigi osalejate vahel loositi välja ka rohkelt kingitusi.
Kuku korraldas ”Selge grupijuhi” kampaaniat juba 27. korda. Sel aastal olid partneriteks Circle K, Nissan, A.Le Coqi alkoholivabad joogid, Smartpost Itella, Lidl, Seesam, Forus Taxi ja Forus Takso.
- Auhindade võitjad kuulutati välja Kuku raadio otse-eetris ja kodulehel kuku.ee.